Menu Close

Baloreak eta Nortasuna


Ikasle guztien egiazko inklusioa xede duten hezkuntza proposamenak lehenestea eta beren gaitasunak ahal beste garatzea

– Inklusiboa

– Ekitatiboa eta kalitatezkoa

– Pertsonaren garapen integrala


Ikasleek besteak diren bezala onartzea lortzea, besteen jatorri sozialaz, generoaz eta pentsaeraz aurreiritzirik gabe

– Aniztasunari trataera eta tolerantea

– Plurala /laikoa

– Hezkidea

– Bizikidetza

– Pertsonen arteko konpromisoa, adiskidetasuna eta elkartasun sustatzailea.


Hezkuntza-komunitateko kide guztien artean euskararen erabilera sustatzea

– Euskalduna

Gure ikasleak giza eskubideen,balio etikoen eta askatasunaren errespetuan heztea,sexuaren,arrazaren edo erlijioaren araberako bazterketa-jokabideak ekiditeko

– Hezkidea -Bizikidetza

– Aniztasunari trataera eta tolerantea

– Pertsonen arteko konpromisoa, adiskidetasuna eta elkartasun sustatzailea.


Ikasleen garapen emozionala bultzatzea, hazteko eta pertsona-arteko harreman positiboak eraikitzeko trebetasunak landuta; aldi berean zentzumen kritikoa garatuz eta auto-estimua areagotuz

– Pertsonaren garapen integrala

– Hezkidea

– Bizikidetza

– Parte hartzailea


Ingurumenarekiko eta gizartearekiko konpromiso solidarioan heztea, gizabidezko ohiturak garatuta.

– Natura errespetatzea eta zaintzea

– Bizikidetza


Irakasleei prestakuntza eta eguneratze jarraitua izateko aukera eskaintzea, ikastetxearen beharrak eta baliabideak kontuan hartuta

– Irakasleen gaitasun profesionalaren aldeko apustua

– Ekitatiboa eta kalitatezkoa


Hezkuntza-komunitateko sektore guztien arteko komunikazioa eta lankidetza bermatzea proiektu itxaropentsu, parte-hartzaile demokratiko honetan integratuz

– Parte hartzailea

– Pertsonen arteko konpromisoa, adiskidetasuna eta elkartasun sustatzailea

– Ekitatiboa eta kalitatezkoa

– Bizikidetza