Baloreak eta Nortasuna
Ikasle guztien egiazko inklusioa xede duten hezkuntza proposamenak lehenestea eta beren gaitasunak ahal beste garatzea
– Inklusiboa
– Ekitatiboa eta kalitatezkoa
– Pertsonaren garapen integrala
Ikasleek besteak diren bezala onartzea lortzea, besteen jatorri sozialaz, generoaz eta pentsaeraz aurreiritzirik gabe
– Aniztasunari trataera eta tolerantea
– Plurala /laikoa
– Hezkidea
– Bizikidetza
– Pertsonen arteko konpromisoa, adiskidetasuna eta elkartasun sustatzailea.
Hezkuntza-komunitateko kide guztien artean euskararen erabilera sustatzea
– Euskalduna
Gure ikasleak giza eskubideen,balio etikoen eta askatasunaren errespetuan heztea,sexuaren,arrazaren edo erlijioaren araberako bazterketa-jokabideak ekiditeko
– Hezkidea -Bizikidetza
– Aniztasunari trataera eta tolerantea
– Pertsonen arteko konpromisoa, adiskidetasuna eta elkartasun sustatzailea.
Ikasleen garapen emozionala bultzatzea, hazteko eta pertsona-arteko harreman positiboak eraikitzeko trebetasunak landuta; aldi berean zentzumen kritikoa garatuz eta auto-estimua areagotuz
– Pertsonaren garapen integrala
– Hezkidea
– Bizikidetza
– Parte hartzailea
Ingurumenarekiko eta gizartearekiko konpromiso solidarioan heztea, gizabidezko ohiturak garatuta.
– Natura errespetatzea eta zaintzea
– Bizikidetza
Irakasleei prestakuntza eta eguneratze jarraitua izateko aukera eskaintzea, ikastetxearen beharrak eta baliabideak kontuan hartuta
– Irakasleen gaitasun profesionalaren aldeko apustua
– Ekitatiboa eta kalitatezkoa
Hezkuntza-komunitateko sektore guztien arteko komunikazioa eta lankidetza bermatzea proiektu itxaropentsu, parte-hartzaile demokratiko honetan integratuz
– Parte hartzailea
– Pertsonen arteko konpromisoa, adiskidetasuna eta elkartasun sustatzailea
– Ekitatiboa eta kalitatezkoa
– Bizikidetza