ERASMUS +

Aste honetan gure eskolako irakasle batzuk Italian (Soverato) egongo dira “Teaching and Technology for European Teachers” izeneko formakuntza jasotzen Erasmus + Programaren barruan.

Erasmus+ programaren helburua da herrialde ezberdinetako eskolen artean elkarlana eta praktika onen trukaketa ahalbideratzea.

Aukeratutako ikastetxeek Europar Batasunaren diru-laguntza jasotzen dute proiektua aurrera eramateko.

MAIATZAK 9: Gaur Europa Eguna da.

Urtez-urte Europa Eguna ospatzen da, maiatzaren 9an, Europako Batasunaren arrakastaren ikurra bihurtuz. Bakea, Egonkortasuna eta Europear Hiritartasuna ospatzen da.

1985 urteko maiatzaren 9ª “Europa Eguna” bezala ezarri zen. Honen ondorioz, Europako Batasunaren ikurra bihurtu zen eta, 27 Europar Batasunaren Estatuetan ekintza amaigabeak egiten dira, biztanlegoa Europara urbiltzeko eta Europar Batasunaren Herriak elkar bideratzeko.

Soveratora heldu berri gara eta Europa Soul Festival izaneko topaketetan parte hartu dugu. Hainbat herrialdetatik etorritako irakasleak ezagutzeko aukera izan dugu: Finlandia, Grezia, Lituania, Alemania, ….

MAIATZAK 10: Gaurko saioan, “The many benefits of technology in the classroom” izan dugu hizpide .

MAIATZAK 11: Gaurko saioaren gaia “STEM&STEAM in Education” izan da.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude